Alla inlägg under oktober 2008

Av Eve - 1 oktober 2008 19:25


Så, bakat bröd ikväll, invigt bakformen som jag köpte igår, måste säga att jag är jättenöjd, blev riktigt bra. Ska till Cervera och kika nästa vecka igen om de har fått in fler då, fanns bara en kvar när jag skulle köpa.


Hade tur med vädret, slutade regna till jag skulle till skolan, så jag kom fram torrskodd :) Annars så har det varit knepigt väder, ena stunden stråladen sol, nästa spöregn. Klarade dock hemvägen rätt bra också, blev en sväng till elgiganten igen för att köpa bläckpatron, den jag skulle ha fanns självklart inte, dock fanns en förpackning med två patroner, en färg och en svart, som jag köpte, återstår att se om det blev rätt där men det tror jag.


Börjar få lite ångest inför tentorna nu, känns inte som om det finns någon tid kvar att plugga på. Även om de trots allt är mer än en vecka, så är det så mycket annat, när jag åker hem till helgen blir det nog inte mycket pluggat, och likaså nästa vecka med alla föreläsningar och lektioner som vi faktiskt har. Hade varit skönt med en helt tom vecka, så man hade haft tid att bara råplugga inför tentorna. Jag vet, man ska inte göra så, men det blir lätt så ändå. Även om jag pluggat en del under läsperioden, så har det inte blivit så mycket med det. Men det löser sig nog på nåt vis.

Av Eve - 1 oktober 2008 10:18


Hyfsta produktiv morgon, hunnit med & diska samt räkna en del matte. Annars så sitter jag mest och stirrar surt ut genom fönstret och väntar på att det ska sluta regna. Ser inte särskilt ljust ut på den fronten, blir väl till att ta bussen till skolan sen. Men blir ändå en bit att gå, bussen går tyvärr inte ända fram till högskolan... Vill ha tillbaka det soliga, fina höstvädret igen, regn är bara jobbigt. F.ö ser det på SMHI ut som om det kan bli snöblandat regn på söndag. Lite tidigt för snö kanske? Det är då jag börjar bli fundersam på om jag inte trots allt befinner mig i norrland...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards