Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Eve - 25 oktober 2008 21:39


Sovmorgon i morse, onödigt egentligen, så trött var jag inte. Och jag får lida för det nu, när jag sitter och har så ont i ögonen att jag inte vet hur jag ska kunna somna ikväll. Får det ibland, oftast när jag sovit för länge, men kan även hända annars också. Vet inte varför, det kan lika gärna hända när jag haft glasögon som linser hela dan, så det kan inte bero på linserna. Kan inte heller vara trycket som det är fel på, kollade det när jag hos optikern sist, sen är jag för ung för att ha problem med det än, tror jag iaf, enligt min erfarenhet är det mest äldre personer som har problem med trycket i ögonoen. Får hoppas på att det går över...


Hur som helst, blev en tur ner till stan, för att skaffa lånekort på biblioteket, vilket jag gott och tänkt på länge. Blev även till att låna de två "Tilly Trotter"-böckerna som fanns inne just nu. Går även att hyra film för tio kronor såg jag, ska nog göra det nästa gång. Sen blev det en kort sväng på stan också, med betoning på kort. Klarade helt enkelt inte av att det var så mycket människor. Jag har svårt för när det är mycket människor i affärer och sånt. Maxi och dylikt går an, i skolan gör det mig inte så mycket, och på stan funkar väl, men just i affärer sådär, såsom HM & Gina Tricot. Blir bara stressad.


Sen blev det en sväng in på ICA Nära på vägen hem, de har "Ben & Jerrys" glass där, så det blev det, tillsammans med en annan sorts glass, skumtomtar samt lite nyttiga grejer också såsom ägg...


Annars så har eftermiddagen och kvällen spenderats med att läsa Tilly Trotter, är inne på andra boken nu.


I morgon blir det till att åka upp och vandra omkring i fårahagar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards