Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Eve - 13 oktober 2008 13:08


Jag har ca 600 kr kvar på kontot, får nästa CSN den 24 oktober, alltså om drygt två veckor. Vilket inte är så farligt, 600 täcker lätt matkostnaderna. Vad gör jag då?



Beställer "Jane Eyre" samt en ny mobil med tillhörande abonnemang. I'm in denial, oh yes :)


(bild från www.cdon.com)


Av Eve - 13 oktober 2008 11:14


Så, första tentan avklarad, två kvar. Vet faktiskt inte vad jag ska säga om hur det gick. Den var lättare än jag trodde den skulle vara, däremot inte sagt att jag kunde allt, hade helt klart pluggat för lite, men det visste jag ju sen innan. Dock jättesvårt att säga hur jag tror det gick, hänger helt på hur snäll han är med rättningen och hur mycket han kräver att man ska skriva på varje fråga för att få full poäng. Kom dit i god tid, ca en halvtimme innan och var näst först! Är van uppifrån Luleå att det ändå är en hel del människor där när man kommer dit en halvtimme innan. Men nu vet jag det till nästa gång iaf. Dock skönt att vara där i tid, ifall det skulle bli fullt i salen så har man tid på sig att springa till nästa. Störde mig otroligt mycket på folk som kom försent, satt ganska nära dörren. En halvtimme efter att vi börjat kom två personer som skulle göra en annan tenta, otroligt nonchalant att bara valsa in sådär, utan att tänka på att man kanske stör andra, tycker man ändå kan hålla tiden någorlunda till tentorna iaf...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards