Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Eve - 12 oktober 2008 21:13


Kaos minst sagt. När väl alla tentor är över kommer jag sova och städa. Ser riktigt illa ut nu, det brukar bli så. Nån särskilt ordningsam person är jag inte. Jag trivs nog bättre när det är lite halvrörigt. Haha, helt klart tur att jag bor själv och inte tillsammans med någon pedantisk person, de skulle bli galna på mig direkt :) Eller, är väl inte så illa egentligen, har inga problem med att hitta det jag ska ha. Är mer det att jag är slarvig med att lägga tillbaka saker, och därför samlas det på hög på olika ställen. Köksbordets ena kant och skrivbordet/databordet är klassiska ställen. Hursomhaver, blir till att ta tag i det efter tentorna som sagt...

Av Eve - 12 oktober 2008 13:13


Fått en del gjort än så länge, även om jag inte varit lika nitisk i pluggandet. Hunnit läsa en del också. Och blivit mörkrädd. Är mer rädd för USA för tillfället än terrorister (i någon form, även inräknat separatister och dyl). Hur kan man inte frukta ett land som ser det till sin uppgift att kontrollera världen? Ett land som är så besatta av tanken på olja att de hjälper till att störta en folkvald president (Iran i början av 50-talet) samt hittar på en historia om att ett land har massförstörelsevapen (uppenbart vilket). För att inte nämna att själva tanken på CIA eller FBI är skrämmande. Ifs måste jag tillstå att också SÄPO känns rätt otäcka, speciellt med tanke på FRA-lagen och allt.


Jaha, mörkrädd och paranoid var det här ja...

Av Eve - 12 oktober 2008 09:42


Blir ännu en dag med pluggande. Har första tenta i morgon, Samällsplanering, så tyngdpunkten idag kommer ligger på det även om jag kommer varva lite. Blir inte riktigt lika strängt med pluggande som igår, nån måtte får det faktiskt vara. Ska dock bli otroligt skönt på fredag kväll när alla tentor är gjorde jag kan få tillstymelsen till ett liv igen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards