Alla inlägg den 18 november 2008

Av Eve - 18 november 2008 17:54


Tillbaka hemma igen, efter ännu en skoldag. Började i morse med att sitta och klippa och klistar i cirka fyra timmar. Roligt värre :) Kändes dock lite som att jag var tillbaka på lågstadiet, menmen, skillnaden var väl framförallt att vi hade en tanke bakom det hela, något vi ville uttrycka. Gjorde bl.a den här:



Så vackert så :) Nåja, kul vart det iaf. Var iväg och kopierade en sväng på rasten, hoppas vi fått delarna rätt nu bara. Inte farligt dyrt heller, 25 kr per del bara, hade räknat med mer.


Var hemma och åt en sväng emellan mitt på dan, sen blev det en sväng in till stan för att köpa ett kort till faster som fyller jämnt i morgon. Satt och pluggade matte en timme, sen hade vi mattelektion. Jo är så härlig, hade alla elever varit som henne hade jag bytt till lärarlinjen på direkten. Tyvärr kan ju inte alla vara som henne, så jag tror jag går kvar här och klipper och klistrar istället.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards