Alla inlägg den 10 november 2008

Av Eve - 10 november 2008 19:56


Har ju haft större delen av dan ledig. Så vad har jag då gjort? Hmm, läst. Och läst lite till. Och lite till. Sen råkade boken ta slut. Då var klockan sex. Det är ju inte alls så att jag har en tenta på torsdag, skisser till i morgon (som visserligen nu är klara men ändå) samt en inlämningsuppgift i matten som jag inte vet om den är till i morgon eller på torsdag. Jag har inte heller ringt de två telefonsamtal jag skulle, eller svarat på mailet. Lyckat värre. Men boken (I nationens intresse - Jan Guillou) var bra. Det är ju alltid något.



Av Eve - 10 november 2008 10:13


Precis kommit hem från skolan, hade bara en föreläsning idag. Var rätt sugen på att skita i att gå på den i morse, och ligga kvar i sängen och sova, men kom upp till sist, är ju bra och ha anteckningarna. Och alltid bra att komma upp i hyfsad tid och slippa vara tung i huvudet resten av dan.


Blåste bra i morse när jag cyklade skolan. Endera dan om det blåser full storm (eller dylikt) så kommer jag blåsa av cykelbanan och på bilarna när jag cyklar över bron. Redan som det är nu så blåser det bra från sidan så man vinglar till ibland. När jag skulle cykla hem så regnade det småspik. Det kändes i alla fall så, blåste och hade sig också. Regnet gjorde riktigt ont i ansiktet, kändes mer som små isbitar än vatten. Var dyblöt när jag kom hem, så kläderna har hängts upp för torkning i badrummet, och skorna lär inte torka på hela veckan...


Nu, oboy och Carl Hamilton, senare fortsätta skissa på köket (är sjukt nöjd med skissen, även om köksbänken är bucklig men det går ju alltid fixa till), räkna matte, göra klart mönsterskisserna, plugga samhällsplanering samt ringa ett par samtal...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards