Alla inlägg den 30 november 2009

Av Eve - 30 november 2009 19:43


Spenderat dagen i skolan, måndagar är alltid långa dagar. Vädret har varit typiskt tröstlöst novemberväder, förhoppningsvis blir det bättre i december, i vilket fall så lättar ju alla ljusslingar och adventsstjärnor och ljusstakar upp lite i mörkret och snart vänder det ju med det också.


Annars går jag mest och väntar på att något ska hända, att en förändring ska inträffa och förvandla mitt liv till något mer än vad det är nu, något glammigare och roligare och trevligare och mindre ensamt. Även om jag innerst inne vet att förändringen måste komma inifrån, inte utifrån. Vissa saker kan bara ändras genom att ändra tankemönster och av någon underlig anledning är jag inte beredd att göra det, på något sätt har det väl blivit ett skydd. Att ändra något är att kasta sig ut i det okända och det är jag inte tillräckligt modig för att göra.


Annars ser jag fram emot att klippa mig på torsdag, se Betnér live på lördag och gå på kick-off nästa onsdag. Även små förändringar i den gråa vardagen kan göra skillnad, är det inte så...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards