Alla inlägg den 25 november 2009

Av Eve - 25 november 2009 22:00


Spenderat en stor del av dagen i skolan, det var mörkt när jag gick hemifrån (halv åtta) och mörkt när jag kom hem (fem), en aning deprimerande. Å andra sidan så var det ännu värre när jag bodde i Norrland så jag ska inte klaga, då började det mörkna redan när man satt på första föreläsningen efter lunch. Spenderade förmiddagen med att rita upp detaljer, vilket tog alldeles för lång tid i förhållande till hur svårt det var att göra. Vet inte riktigt vart all tid tog vägen. Eftermiddagen inleddes med att sitta och stirra in i en tom vit skärm och försöka komma på vad jag skulle skriva om sagda detaljer. Det sket sig lite, så jag drog upp lite materiallinjer istället och sen satte jag mig med Linda och räknade lite U-korrvärden istället. Ska försöka skriva lite imorgon förmiddag istället och sen ska vi sammanställa allt i morgon eftermiddag är det tänkt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards