Alla inlägg den 20 november 2009

Av Eve - 20 november 2009 23:28


Armen gör fortfarande ont, starkt vaccin det där tydligen. Solen har tittat fram under dagen, känns som det var år sedan man såg den sist, november skulle inte kännas lika hemskt om det fanns lite mer sol och lite mindre regn. Men nån månad måste väl alltid vara den sämsta. Efter att ha sett klart Idol väntar jag nu bara spänt på att grannen ska skruva ner musiken så att jag kan gå och lägga mig. Ofta brukar det hända lagom till tolv, men känns lite osäkert den här gången. Förhoppningsvis inser han att det finns folk som vill gå och lägga sig tidigt, även om det råkar vara fredagkväll. Ytterligare en anledning till att flytta ut på landet? I helgen blir det annars till att plugga, eftersom jag fått alldels för lite gjort i veckan då jag har spelat sims, läst och sovit istället. Vilket jag hade velat gjort i helgen, men jag får skylla mig själv, som man bäddar får man ligga eller hur det nu var. Inte för att jag bäddar, är jobbigt (och onödigt) när man har loftsäng.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards