Alla inlägg den 19 november 2009

Av Eve - 19 november 2009 20:37


- positiva: slapp redovisa under byggprocessen, tjejen som satt bredvid gjorde det istället. Kändes därför som det varit en bra idé att gå på lektionen. Och jag hade faktiskt tänkt rätt på de flesta av uppgifterna, känns bra inför tentan. Som det verkar kommer den bestå av flervalsfrågor. Trevligt värre.

- onda: armen värker efter vaccineringen igår. Tydligen är inte jag den enda, alla som jag pratat med har samma problem, H som vaccinerade sig i tisdags kände sig riktigt krasslig igår, J&L som tog igår hade båda riktigt ont i armen etc. Var dock ett bra beslut att gå till sjukhuset, då J&L stått och köat i två timmar (varav en timme ute i regnet!) för att få sina sprutor.

-idioti: att lägga sig och sova på dan. Vaknade upp kvart i fem av ett sms från S som frågade om jag skulle komma på infomötet (som skulle börja klockan fem). Blev dock knappt tio minuter försenad så det får ses som positivt. 

- mat: värmd pirog till lunch, te och mackor när jag kom hem från skolan. I morgon blir det till att masa sig iväg till affärn och köpa mat, börjar eka tomt i kylskåpet och frysen nu.

- pluggande: dåligt täcker väl in det ganska bra. Något att se fram emot i helgen då, göra allt det som jag inte fått gjort i veckan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards