Alla inlägg den 28 december 2009

Av Eve - 28 december 2009 22:11


Haft en härlig eftermiddag med släkten ute på landet, med god mat och många skratt. Träffat två söta kusinbarn och fått höra om dumma saker mina mostrar gjorde när de var yngre (och mamma hade flyttat hemifrån). Trevligt att träffa kusiner och så igen också, vi ses alldeles för sällan, trots att vi har rätt trevligt ihop. Tiden går alldeles för fort. Fick även skjuts med en kusin hem, då vi var för många i bilen, och F fick sitta i brorsans knä på vägen dit. Inte speciellt trafiksäkert eller bekvämt det. Återstår att se när nästa gång blir som vi ses allihop, kan nog dröja ett tag. Synd bara att inte mormor fick vara med och se sina barnbarnsbarn...

Av Eve - 28 december 2009 14:15


Ju längre jag har hemma desto mer inser jag att det inte finns något här för mig egentligen. Det finns inget som håller mig kvar, ingen anledning för mig att befinna mig här. Trots att det är här jag har min familj och här de flesta av mina vänner bor. Men det är inte tillräckligt för att jag ska känna att jag hör hemma här. Skövde får mig att må dåligt, och det kan jag lika gärna göra någon annanstans. Tror det skulle göra mig gott och få tillbringa hösten utomlands om det nu blir så.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards