Alla inlägg den 3 december 2009

Av Eve - 3 december 2009 16:22


Opponeringen idag gick helt okej, även om vi fick vis kritik på den också, men feedback är alltid bra och det kändes som om det var relevanta åsikter hon kom med. Den kritik som vi fick på rapporten var också helt motiverad och kändes relevant så även det moment kan sägas gick bra. Var inte alls så hemskt som jag trodde det skulle vara, utan precis som det var beskrivet, en diskussion i positiv anda. Alltid bra att få någon annans åsikt på det man har skrivit.


Haft besök av mamma och pappa också en sväng, vid lunchtid. De hade varit på IKEA och köpt grejer till hallen som vi (de) gjort om. Så nu slipper jag lägga jackan på golvet/stolen eller hänga upp den på trappräcket nästa gång jag kommer hem :) De plockade även med sig den gamla stationära datorn hem så jag nu kan ha den bärbara på skrivbordet istället. Lite mer plats är aldrig fel när man bor på 28 kvadrat.


Har även hunnit med att vara och klippa mig nu på eftermiddagen (bild kommer så fort jag ids plocka fram kameran och fota). Blev ännu kortare den här gången, framförallt på sidorna. Kommer nog trivas bra i det känns det som. Men fortsätter det så här, att håret blir kortare för varje gång jag är hos frissan (som det känns nu) kommer det sluta med att jag har rakat av mig håret till sommarn... Det skulle se ut det :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards