Alla inlägg den 23 december 2009

Av Eve - 23 december 2009 11:44


Drömde i natt att jag blev modell. Det började med att jag var på en casting(?) för en reklamfilm som skulle göras (Covergirl cosmetics), vi var väl en sju-åtta tjejer som var där. Jag var sist och satt mest och kollade på klockan eftersom jag ville vara klar till fem då jag hade obligatorisk föreläsning i produktionsstyrning (det hela körde igång vid halv fem). En efter en fick tjejerna gå fram och tillbaka men deras gång blev underkända och till sist så var det bara jag kvar. De var nöjda med hur jag gick och jag fick jobbet (men hann inte till föreläsningen) och fick komma tillbaka några dagar senare för att spela in videon (som i slutändan tydligen bara blev ett par foton?). Fick en jättehäftig sminkning med streck över ansiktet som fortsatte upp som slingor i håret, som tydligen blivit blont men med slingor i nån ljus kopparröd färg. Sedan åkte jag till USA för att vara med i Top Model där (trots att jag är för kort). Tyra sa att jag fick vara med, men att jag behövde gå ner i vikt lite, vilket jag tydligen gjorde eftersom jag var med och gick långt. Om jag vann eller inte vet jag inte eftersom jag vaknade innan. Knepig dröm hursom...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards