Alla inlägg den 30 november 2011

Av Eve - 30 november 2011 22:30


Böcker: Fortfarande köpstopp på böcker och det funkar bra. Inte blivit något köpt, läst klart ett par av de påbörjade/olästa böckerna, men fortfarande gott om olästa böcker i bokhyllan.


Träning: Kom igång med att promenera lite i början av månaden, men sedan gick det utför igen och blivit dåligt med det. Behöver verkligen ta tag i det.


Ekonomi och miljö: Varit hyfsat när det gäller pengar den här månaden i alla fall, inte gjort av med så farligt mycket, även om jag gått drygt 500 back om man ser till inkomsterna. Dock inte större fara med det. Miljö vet jag inte riktigt, tror inte det gjort varken till eller från den här månaden.


Allmänt: Sådär tror jag. Har väl varit duktig med att ta tag i vissa saker, sämre med andra.


Pluggande: Flutit på rätt bra det, när jag väl pluggat. Varit några dagar då jag kanske gjort annat istället för att plugga, men ändå blivit rätt mycket pluggat. 


Mat: Bor fortfarande hemma och således är det fortfarande ett problem. Blivit lax med bulgur ett par gånger, lagat tillsammans med mamma, men det är väl allt. 

Av Eve - 30 november 2011 19:05


Sockeruppehållet har gått bra, blev adventsfika med familjen, men utöver det inte direkt någonting. Ska ändå bli skönt när det är över, men ska försöka tänka på det ändå, så att min beteende inte återgår till hur det var innan, och jag kanske minskar ner på sockerätandet lite.


Garderobesinventeringen har det inte blivit så mycket mer med, så fortsätter med den i december, för att få lite koll på vad jag har och inte har i klädväg och kan planera klädköp lite bättre. Promenaderna har det blivit dåligt med den här veckan också. Gått lite idag, drygt 5 km, men i övrigt ingenting. Får försöka se till att komma ut och gå lite mer, skulle behöva det i och med att jag inte motionerar så mycket för övrigt. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards