Alla inlägg den 25 november 2011

Av Eve - 25 november 2011 15:37


Allstå, ju mer jag läser om småbarn (=småbarnsföräldrars bloggar), desto mindre och mindre sugen blir jag på att skaffa barn. Just nu är det samsovning som spökar för min del. Tanke på att behöva samsas med ett barn i sängen i en sådär 1-5 år (osäker hur länge, men om de inte klarar av att sova själva kan det kanske bli ett tag) fyller mig med irritation. Vill inte. Tydligen för självisk för det. Blir nog inga barn för min del på bra länge...

Av Eve - 25 november 2011 13:11


Varit nere i Jkp på förmiddagen för en arbetsintervju. Kändes helt okej efteråt, men svårt att veta säkert hur man står sig och om de tycker att jag är rätt person för jobbet. Kändes bra för min del i alla fall och är ett jobb jag kan tänka mig att jobba med, även om det inte riktigt är det jag är utbildad för i första hand. Går dock att lära upp sig, och känns som de har det bra uträknat. 


Även fått lite feedback på förra veckans intervju. Känns inte lika illa längre, håller med om det hon sa och fick bra tips inför framtiden, och kanske inte gjorde jätteilla ifrån mig ändå, en del positiva sidor kom fram. Får besked nästa vecka om jag går vidare till någon mer intervju.


Även fått svar på ex-jobbet till sist. Inte godkända än, och då det klagats på strukturen är jag rätt sur. Det är en sak att han klagar/påpekar/ifrågasätter saker i rapporten, den biten var nog vettig och bra. Men att ifrågasätta strukturen när vi redan fått det okej:at två gångar av handledare (inför opponeringen samt nu under hösten) det tycker jag är riktigt dåligt och inget som vi ska behöva ändra på. Ska försöka få tag i personen för att diskutera det framöver, men det verkar inte vara det lättaste, inte varit det hitills i alla fall. Får se hur det går.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards