Alla inlägg den 22 november 2011

Av Eve - 22 november 2011 21:58


Sockeruppehållet har faktiskt gått bra, även om jag varit lite frestad. Går lättare nu åtminstone, men inser att när jag väl går tillbaka till att "få" äta sockriga saker igen så kommer jag vara tillbaka i samma beteende. Ska försöka tänka på det då i alla fall och försöka undvika att äta kakor/kex/bullar/glass bara för att det råkar finnas i skafferi eller dyl. 


Varken promenaderna eller garderobesinventeringen har det blivit något av. Har dels varit en späckade vecka, men mycket tror jag det är vädret. Grått, dimmigt, regnigt, tröstlöst, kallt. Inte direkt så att jag går ut mer än jag måste då (=korta promenader med hundarna för att de ska få komma ut). Ska försöka ta tag i det den här veckan, men får väl se hur det går. 

Av Eve - 22 november 2011 10:13


Ingen lust alls med att ta tag i pluggande, skulle hellre spela sims. Men fick ju inget gjort igår så vet att jag måste. Känns som veckorna går så fort nu, men samtidigt ändå långsamt. Långsamt när jag saknar, fort när jag ingenting gör och ingenting får gjort.


Tänkt att göra idag:

- Skriva mål för planprogram + läsa ÖP med text för området

- Lyssna på två föreläsningar (ev. bara den ena)

- Börja kika på PBL kap 9 och Förvaltningslagen inför andra uppgiften

- Ringa två samtal (det som känns jobbigast) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards