Alla inlägg den 5 december 2010

Av Eve - 5 december 2010 19:24


Igår blev det inget gjort. Jag skyller på den oerhört traumatiska upplevelsen det är att inse att en mus har bosatt sig under ens diskbänk. (Vilket faktiskt inte kändes så hemskt efter att jag pratat med hyresvärden och han sagt att han ska ringa anticimex på måndag och att jag kunde köpa mig en musfälla så länge på coop om jag var orolig (vilket jag inte gjort eftersom jag inte orkat gå dit)). Så istället satt jag och läste... (fast jag städade faktiskt badrummet också. Och diskade). 


Vilket leder fram till dagens arbete, eller avsaknaden därav. Vilket eg. är gårdagens boks fel. Blev sugen på en omläsning av LOTR, så jag beställde hem dem (äger dem på svenska, men vill ha dem på eng också). Men eftersom det ju är lite leveranstid på dem, så råkade det bli så att jag började läsa lite fanfiction istället... Ingen bra idé, eftersom det gick ett par timmar och plötsligt var det kväll... 


Så planerna framöver då, sitta så länge det behövs idag för att bli klar (mer eller mindre) med rapporten och engelska översättningen, och sedan sitta i skolan tolv timmar i morgon och jobba med modellen och det som behöver skrivas till den. Återstår att se hur det går...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards