Alla inlägg den 17 december 2008

Hmm

Av Eve - 17 december 2008 22:55


Det var ju det där med att plugga... Har sista tentan imorgon för den här terminen, och jag har trots allt haft lite tid på mig att plugga, större delen av dan igår och hela idag. Det borde ju vara tillräckligt? En räknade tenta, föreläsningsanteckningarna från 5 förläsningar genomlästa. Grattis.


Å andra sidan, två utlästa böcker på sammanlagt mer än 1100 sidor. Plus en ordentlig frisyr igen. Så någonting har jag ju ändå fått gjort. Även om det inte var det jag borde ha gjort. Vore rätt åt mig om jag misslyckas med tentan, skulle behöva en spark i baken ibland, så jag slutar göra sådana dumma saker som att sitta och läsa böcker istället för att plugga.


Och ja, Stephenie Meyers böcker är precis så bra som "alla" påstod att det var. Attans. Har dock svårt att tänka mig att filmen kan leva upp till boken. Nåväl, har ju en bok kvar att läsa, kanske skulle börja med den nu... :)

Av Eve - 17 december 2008 11:21


Jag har en frisyr igen :) Känns underbart, att inte bara ha en massa hårtestar som stretar mot marken, utan nåt som faktiskt har en volym. Billigt var det däremot inte, 450, vilket är något av ett överpris enligt mig. Men hon var mjuk och försiktig och trevlig iaf frisören. Och jag har ju trots allt inte klippt mig sen i juni (!) så det får väl vara värt det. Nöjd blev jag iaf.


Och efter önskemål, bild:


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards