Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Tentan

Av Eve - 27 maj 2009 19:33


Mekaniktentan gick helt okej, läraren har lagt upp lösningar i efterhand så vi kan kolla på dem och få en uppfattning om hur det har gått, jättebra faktiskt och lärorikt, då kan man se lite vad man gjort för fel och lära sig av det, när man fortfarande har allt färskt i huvudet. Satt kvar ovanligt länge, fyra timmar, brukar gå fortare. Höll på och krångla en hel del med första uppgiften, skulle kontrollräkna men det blev fel på kontrollräkningen och så kändes det som om hela uppgiften var fel. Men det var antagligen bara ett litet räknefel nånstans och det blev rätt till slut. Godkänd blir jag iaf, och det är det viktigaste.


Nu blir det till att ladda om till byggfysiktentan på fredag. Satt kvar i skolan efter tentan och pluggade två timmar och sen har jag suttit lite här hemma också, och sen hela dan imorgon då. På fredag kväll är det klart, då är det bara att vänta på att två labbrapporter ska bli godkända och sen här den här terminen avklarad. Ska bli otroligt skönt.

 
 
anniz

anniz

28 maj 2009 03:04

Jag förstår ärligt talat inte hur du orkar plugga o ha dig, kanske är jag som alltid hittar något mer intressant än det man bör fokusera sig på..*drömmer mig bort i drömmarnas värld*

http://magyarisch.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

30

Av Eve - 15 maj 2017 20:28

  Känns inte som det är så stor skillnad mot 29 än. Haft en bra helg med besök av delar av familjen samt övernattning i Brösarp sön-mån. Vandring, lite spa och trerätters middag. Hundvänligt ställe så Spiridon fick vara med han också, även om han f...

Av Eve - 27 januari 2017 18:06

  En stor del av januari har redan gått, men bättre sent än aldrig. Tänkte i går köra månadsutmaningar, en grej per månad att undvika eller lägga till. Började i januari med en månad utan sötsaker, vilket har gått okej men sötsuget har inte försvun...

Av Eve - 3 januari 2017 17:45

  Efter att ha försökt prata engelska idag insåg jag hur totalt kass jag är på det. Min hör- och läsförståelse är ganska bra, men när det gäller att tala så låser det sig totalt. Visserligen är facktermer inom mitt yrkesområde något som är skitsvår...

Av Eve - 31 december 2016 17:15


      Julstädning och julpyntande, varit på julbord med jobbet, varit och kikat på handbollsem (gruppspelsmatcher, Ungern-Montenegro samt Danmark-Tjeckine) vilket var jättekul, sett Malmö Lucia på stortorget (stämningsfullt med kylslaget), var...

Av Eve - 24 december 2016 08:00

         

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards