Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Eve - 31 maj 2011 23:30


Böcker: Ehm jo. 16 st böcker inköpte (dock 8 av dem på myrornas för 158 så får väl ändå sägas vara okej? Billigt och återanvändande). Väldigt lite läst dock och högen med påbörjade böcker växer, likaså högen med olästa böcker (uppenbarligen). Känns dock inte så illa så är nog ingen större fara. Men det där med max två köpte böcker i månaden kanske vore en bra idé ändå...


Träning: I och med tre dansklasser i veckan så går det bra. Skulle antagligen behöva lite styrketräning på det, för ryggen framför allt och lite smidigthet (yoga) för att motverka stelhet och förbättra smidighet. Men det får bli ett senare problem. Utmaningen blir sedan att inte tappa allt vad träning heter när dansklasserna tar slut i mitten av juni.


Ekonomi och miljö: Uruselt. Över 17 000 spenderade förra månaden, och då utgjordes ändå inte mer än knappt 4000 av skottlandsresan. Inte okej någonstans och jag vet inte ens själv riktigt vad allt har gått till. Eller jag vet, har det nedskrivet, men har inte kollat upp det mer. Och miljö, här vet jag inte riktigt. Minns dåligt vad det var jag var ute efter när jag började, borde skrivit ner det tydligare.


Allmänt: Tja, jag vet inte riktigt. Har inte haft så mycket som jag har kunnat skjuta upp på det sättet. Sedan fortfarande ett tusen saker jag borde göra framöver, däribland ta tag i jobbsökandet på allvar och röja bland alla grejer jag har inför flytt men ändå.


Plugg: Treveckorskontrollen inlämnad till sist, bara att vänta på svar. Inte helt nöjd med det eller den tid vi har lagt ner (för lite), men det kan kanske gå. Fick lite ångest när jag var och lyssnade på opponeringarna för fyra andra grupper, vårt är inte alls lika omfattande, men det kan ju gå ändå. Orkar inte lägga energi på att oroa mig för det heller, antingen går det nu eller också får vi försöka till hösten istället.


Mat: Största problemet har väl varit dålig planering och oregelbundna matvanor. Svårt att få någon ordning på det då. Spenderat för mycket pengar utan känslan av att ha fått ut något av det. Borde antagligen se över det igen, men när tiderna blir så oregelbundna som de blivit det senaste är det svårt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards