Alla inlägg den 5 september 2008

Av Eve - 5 september 2008 18:53


Till sist fått internet nu. Först när man är utan ett par dagar som man inser hur beroende man är. Fem dagar i en ekande lägenhet (dåligt med möbler) utan internet är nästan mer än vad jag klarar av. Särskilt som jag inte kan koppla in tv:n hlr. Menmen, nu har jag internet iaf. Så kanske det blir en sväng till IKEA i helgen också, så jag kan köpa ett skrivbord att ha datorn på och börja använda köksbordet som ett köksbord. Eller iaf skrivbord där jag sitter och pluggar. Det brukar bli så köksbord=plugghörna (skrivbord). Skrivbord=databord/matbord/avlastningsyta. Tja, ordning och reda är väl inte riktigt min grej...


Tycker dock om min nya lägenhet, känns ganska stor, skönt med högt i tak och tjocka väggar, samt mysiga fönstersmygar.  Men behöver ha hit lite mer grejer/möbler, är illa när folk (anniz) säger att hon här hur det ekar när jag pratar med henne i telefon :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards