Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Eve - 23 maj 2008 23:29


Jag har ett beslut att fatta, och just nu väger jag för- och nackdelar mot varandra. Känns jobbigt bara, igår var jag så säker på allt, och visste vad jag ville och idag är jag inte alls lika säker. Tvärtom helt förvirrad är jag. Känns jobbigt. Liknande såhär det gick till när första beslutet togs, och att jag nu börjar tvivla på det känns inte bra. Men samtidigt vill jag inte upprepa ett liknande misstag som jag gjort tidigare, genom att inte lyssna på min magkänsla. Men det blir jobbigt om jag tar det beslut som det lutar åt i nuläget, mycket som måste struktureras om och planeras på nytt. Och då vet jag ju inte ens om det är rätt det heller. Jag är helt enkelt inte riktigt säker på vad jag vill längre.

Av Eve - 23 maj 2008 14:12


Eller jo, det är klart det spelar roll. Man måste se saker och ting i sina rätta perspektiv. Så är det.

Av Eve - 23 maj 2008 13:44


Down again. Tillbaka där jag var för 3-4 år sedan. Nån som inte syns, inte hörs, och därför inte heller finns. Mindre än en skugga, ty en skugga saknar du om du inte ser den, i alla fall en solig dag då den borde funnits där. Jag vet inte vad jag håller på med, vad jag gör här egentligen. Var ändå längesedan jag hade en sådan här dag, när det känns som det kvittar om man finns eller inte, det gör ingen större skillnad i världen. Det blev för mycket, bägaren rann över. Små saker, men små saker hela tiden. Jag har inget här och göra, inget att göra någonstans. Jag gör varken från eller till.

Av Eve - 23 maj 2008 07:29


- Mekaniklabb. Gick sådär, vi var väl inga höjdarstudenter precis. Men godkända blev vi iaf och det var ju det viktigaste.

- Budgetfundering (privata). Ja, vad kan man säga egentligen, jag är en slösa :) Men det ska det bli ändring på.

- Fika på stan med J. Trevligt fik, det där 50-tals inspirerade.

- Toning av håret. Gjorde det själv den här gången. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, borde nog haft i det längre, något blek färg. Men jag vet inte, kan ju ha varit det att det var en toning, det kanske inte ger lika mycket färg som vanliga färger (?). Jag vet inte, har inte tonat håret förrut. Ingen höjdare att göra det själv hlr, man ser ju inte ordentligt.

- Jublat (inombords iaf) över att piraterna gick vidare i ESC. Samt konstaterat att jag skulle vilja göra om Charlottes sminkning. Förstår inte hur det kan sminka henne så, tror hon skulle vara mycket finare med en mjukare rundning på ögonbrynen, samt lite mindre svart och mer färg runt ögonen. Menmen, det är väl bara jag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards