Alla inlägg den 7 mars 2012

Oro

Av Eve - 7 mars 2012 10:44


Det är mycket som snurrar runt i huvudet nu. Ångest över extrajobbet, att jag inte jobbat på länge och känsla av att jag inte vill jobba mer där, vilket mest hänger ihop med att jag känner mig osäker för att jag inte jobbat där på länge, så något av en ond cirkel. Inget fel på jobbet egentligen, men känner inte att jag har nån koll längre och då blir jag osäker. Smått ångest över framtida jobb, ett jobb jag ska söka som jag saknar tillräcklig erfarenhet för, praktik jag inte fått svar på. Och sen på det en skolarbete, speciellt ena kursen jag läser som jag inte känner att jag har någon koll på, och det blir inte bättre av att de på föreläsningssammanfattningarna tar upp lagparagrafer som inte hänvisats till i litteraturen och som jag därför inte vetat att jag borde läsa (nej jag läser inte hela lagarna, bara hänvisade paragrafer). Därtill inga föreläsningar så har ju ingen aning om vad de tar upp där, och ingen koll på om jag är inne på rätt spår. Fortfarande ingen information om tentan så har ingen aning om hur det förväntas gå till och vet inte ens om jag får göra den, om min ansökan om att få göra den på annan ort är godkänd eller inte. Och sedan det där jävla ex-jobbet som fortfarande inte är godkänt, skitkurs med skitlärare. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards