Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Eve - 5 februari 2012 23:30


Köpt:

2 pärmar

3 böcker (kurslitteratur)


Rensat:

1 BH

4 par strumpbyxor/leggins

hårsaker

skrivbordslådor (blandat skräp)

dukar

pennor


Promenerat:

För kallt ute för att gå allför långt. Skyller på det i alla fall. Ingen lust att frysa kinderna av mig. Tycker det nog att jag varit ute överhuvudtaget, i 10-15 minusgrader. 


Mildare produkter:

Gick åt skogen. För känslig hy för soapwallas deoderant tydligen. Först irriterad hy (röd + utslag) och sedan började huden flagna. Kört utan två dagar nu när jag bara suttit hemma, men blir troligen ett återfall till en deo med aluminium ett tag, tills jag får hem nästa att pröva på. Får väl hoppas det finns nån som funkar bättre. Förutom överkänsligheten så var jag ändå inte helt nöjd, håller inte en hel dag som en "vanlig" deo, och då är frågan om det är värt det. Inte speciellt förtjust i lukten heller, men det hade jag väl kunnat ta om den funkat bra, vilket den nu inte gjorde på något plan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards