Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Eve - 5 maj 2010 18:35


  


Det finns egentligen bara en sak att göra. Uppenbarligen funkar det inte att sitta hemma och försöka plugga, så istället siktar jag in mig på att spendera dagarna på biblioteket i skolan. Det har funkat förut och borde således funka igen. Och så får jag motion, tar ca 50 att gå fram och tillbaka. Så, det borde ju funka iaf. Och för tillfället ser jag ingen annan lösning, jag klarar inte av att koncentrera mig när jag sitter hemma i lägenheten. Så, från och med i morgon kör vi, de sista veckorna nu innan sommarledigheten. 

Av Eve - 5 maj 2010 16:28


VILL INTE! Hjärnan verkar ha fastnat i det uttrycket, som ett litet barn som lägger sig på golvet och skriker när det inte får som det vill. Jag kan inte motivera mig till att göra någonting, skissa är jobbigt och räkna är både jobbigt och tråkigt. Och förbereda sig för en redovisning, ska det verkligen vara nödvändigt? Kan jag inte få läsa böcker istället? Jag vill inte, orkar inte, skiter i allt. Kan inte förmå mig till att ta tag i någonting. Jag orkar inte. Skjuter upp allt till en obestämd framtid och vältrar mig i ångest över min passivitet. Måtte det vända snart. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards