Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Eve - 10 mars 2010 20:46


Känner för att gå och lägga mig nu, men känns som det är lite tidigt än. (Håller tydligen på att förvandlas till mamma, som går och klagar hela kvällen på hur trött hon är men att det är för tidigt för att å och lägga sig). Sen är ju risken rätt stor att jag blir pigg när jag väl kommit i säng. Såsom det brukar vara menar jag.


En till trötter.

Ha!

Av Eve - 10 mars 2010 19:39


Tydligen var redovisningen framskjuten (osäker till när) eftersom läraren var sjuk. Ironiskt, när jag ju inte tänkt gå ändå. Så går det när man inte läser mailen på morgonen. Hursom fick jag en del gjort, satt med S och gänget och gjorde klart redovisningen inför i morgon, så nu är det klart och det känns inte riktigt lika hemskt att gå dit. Eller jo det gör det, men jag är ju iaf inte ensam med att ha fel om det nu skulle visa sig vara så. 

Av Eve - 10 mars 2010 08:14


Skippar redovisningen sen, jag hinner inte få ihop en ppt att visa upp, det går bara inte. Och den är ju inte obligatorisk heller, det är för vår egen skull, så jag får väl stå ut med ett lägre betyg om det är så i så fall. Jag överlever det. Men just nu hinner jag inte och jag kan inte arbeta när jag är så stressad som jag är nu. Så det får bli så, så blir det till att jobba med den andra redovisningen istället. Om jag nu inte skippar den också, vilket jag har god lust till eftersom jag tycker den är meningslös. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards