Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Eve - 13 juni 2009 13:02


Gick lite fel (vilse?) igår på min promenad, tanken var att jag skulle komma ut vid infarten till skultorp, vid skylten N:a kyrketorps gamla kyrka, men jag missade att svänga vänster nånstans och istället promenarade jag bort till fabiansrondellen. Så kan det gå och man lyssnar på musik och går i andra tankar, man märker inte att man går mycket längre än man borde ha gjort. Ingen höjdare att komma ut därbort dock, och veta hur långt man hade kvar hem, men det var inte mycket och göra åt, bara att fortsätta att gå. Strax över åtta kilometer blev det till slut, med genomblöt skor och vattnet droppande från ansiktet kom jag hem strax efter elva bara för att finna att ytterdörren var låst. Dock var brorsan vaken och kunde släppa in mig.


Ikväll drar vi till Hjo, någon inflyttningsfest, tror det är S, men är inte säker. Frågade aldrig vem det var heller. Ska bli kul att träffa V igen i vilket fall.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards