Alla inlägg den 2 april 2008

Av Eve - 2 april 2008 21:48


Varit iväg och yogat nu. Sista gången med ledd, nästa gång blir det mysore. Blir intressant det, och verkligen se hur det funkar. Intressant, senaste halvtimmen har jag gått mellan att vara lycklig, glad, skamsen, sentimental, ledsen, till glad igen. Yogan släppte väl på lite spärrar eller nåt.


Fick min bok idag, "The Scarlet Pimpernel". Läste de böckerna när jag gick på högstadiet tror jag det var, fast på svenska då. Tror det var Miranda som fick mig att börja läsa dem. Nostalgi på hög nivå det här :) Annars så har jag varit hemma hos A och käkat med henne och L, samt gått på en fysikföreläsning, introduktion, samma som vi var på igår, men med en annan, mycket bättre, föreläsare den här gången. Tror vi ska fortsätta gå på hans föreläsningar. Samt suttit och kollat på DVD, "Dark Angel". Borde inte köpa DVD:er med serier sådär, kollar på dem för mycket, på tid som borde använts till något annat. Som att plocka upp alla kläder och andra grejer som ligger slängda över hela golvet. Jaja, imorgon är en ny dag... 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards