Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Eve - 18 februari 2008 19:16


Förstår inte hur jag klarat mig utan yogan innan. Är så himla skönt att komma hem, och bara ställa sig på mattan, få sträcka igenom hela kroppen, och bara andas. Var en riktigt bra gång det här idag, kom upp i brygga för fösta gången, plus att jag kom upp i huvudstående (mot vägg) för första gången även det. Måste vara nåt i luften... Kändes skönt, det bara hände. Nu gäller det ju förstås att upprepa det då.


Annars har jag varit i skolan hela dagen. Började vid åtta i morse med att sitta och plugga i ljusgården, tillfällig paus vid tio för att åka hem och hämta miniräknare (glömsk/slarvig som jag är). Sedan mer plugg, ett ovanligt lååångt lunchmöte, vilket gjorde att jag nästan var sen till fysikföreläsningen. Jobbig föreläsning, såg typ igenting. Vår lärare börjar med att skriva rätt stort högst upp på tavlan, men sedan blir det mindre (och slarvigare) ju längre ner på tavlan han kommer. Dessutom behöver jag starkare glas i glasögonen. Efter det så var det kemilabb. Gick rätt ok tror jag, kändes som om det var lite lättare än fysiklabben. Dock jobbigt att skriva labbrapport på det nu. Kom till slut hem vid halv sex ungefär.


CSI NY ikäll, sedan måste jag fixa lunchlåda till i morgon också...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards