Alla inlägg den 6 april 2014

Av Eve - 6 april 2014 16:55


Det är underligt hur ens preferenser ändras. För ett par år sedan kunde jag inte tänka mig att återvända till hemstaden, idag känns det som det ändå kan vara ett alternativ i framtiden. Vet inte exakt varför det har ändrats, kanske har jag bara varit borta tillräckligt länge. Eller också har jag fått en annan relation till staden nu, när det är ett utflyktsmål, storstaden mot småstaden intill, ett annat perspektiv. Får se hur det blir.


Annars vill jag rensa ur i lägenheten, men vet inte var jag ska börja. Drömmer om att åka bort över en helg, ut i skogen någonstans, utan internet och grejer och bara vara. Läsa, skriva och gå i naturen, få lagad mat och inte behöva tänka på något annat än att slappna av, komma bort från allt överflöd av grejer här hemma. Renhet och tomma ytor, saker jag egentligen inte tycker om, eller i alla fall inte tyckt om tidigare, men nu längtar efter. Kanske är det för mycket stimuli som gör att jag längar efter det enkla. Att börja om på nytt. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards