Alla inlägg den 30 september 2011

Av Eve - 30 september 2011 16:45


Böcker: Köpstopp, och det verkar funka bra. En köpt bok, som dock beställdes innan, och väntar på en bok jag förbeställt, men den räknas inte eftersom jag gjorde det i december förra året... 


Träning: Ehm, ja. Jag gick faktiskt en del i Malmö förra lördagen. Och gått ut med hundarna en del. Annars är det dåligt med det, behöver verkligen komma igång med det snart...


Ekonomi och miljö: Tror det funkar rätt bra med pengar. Valde till sist att söka CSN (bidragsdelen) den här terminen också, och ångesten över framtiden och skräcken för att bli pank släppte något. Och miljö är återigen svårt att säga då planen gällande det är för luddigt formulerad.


Allmänt: Hmm, tror det har funkat bra, men lite svårt att säga. Fortfarande vissa saker jag skjutit upp lite, men av hyfsat bra orsaker ändå, så det är nog inte så farligt. 


Pluggande: Flutit på riktigt bra faktiskt, funkar bra det här med distansstudier och att kunna planera sin tid själv och känner mig motiverad till att plugga (för det mesta iaf) vilket är jätteskönt.


Mat: Fungerat bra när jag varit hos A och han lagat maten. Annars sådär. Och lite väl mycket sötsaker. Och återigen, det är ett problem att bo hemma och inte kunna laga sådan mat jag vill äta, av flera anledningar. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards