Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Eve - 10 maj 2011 22:03


Inte gjort speciellt mycket idag, sov länge i morse, inte direkt planerat, men å andra sidan så behövde jag det och hade inget direkt att passa. Åkte ner en sväng till stan i det fina vädret, köpte hår- och ögonbrynsfärg. Hem och färgade håret, lite mer åt det röda hållet. Inte helt nöjd, blev mörkare än jag ville, men å andra sidan hade jag rätt mörkt till att börja med, så svårt att få det så mycket ljusare då kanske. Det röda syns inte så mycket heller. Uppenbarligen går det här med att färga hår inte så bra för tillfället, A:s hår i torsdags gick inte alls bra. Det syntes inte att det blivit färgat, alldeles för lik hans tidigare hårfärg. Däremot funkade det att färga ögonbrynen, så alltid något. Satt och läste en sväng i solen i fönstret sedan, pratade en sväng i telefon med mamma, och drog sedan ner till Lindyhoppen. Bara tre killar idag, så lite trist det, men funkade okej ändå. Mycket lyft och hopp hit och dit, riktigt skoj faktiskt, om än inte helt lätt att få till. Kul att få prova på sådant iaf. Nu, brödbakning, började bli tomt i kylan och är ju ändå inte som om jag kommer somna i tid ikväll när jag tog sovmorgon i morse. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards