Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Eve - 22 februari 2011 21:47


Söndag: Återresa till Jönköping. Biblioteksbesök, fyra reserverade böcker uthämtade. Handling. Satt i fönstret och läste, numera inrett med kuddar. Matlagning. Träning. Slöt fred med min kropp. Träning ska vara för att må bra, inte i syfte att plåga mig själv och min stackars kropp. Träning ska inte göra ont, vad Jillian än säger. Jobbigt möjligen, men inte ont. Vi ska trots allt hålla ihop resten av livet, så lika bra att vara snäll mot den.


Måndag: Skolarbete. Åtgärdande av kompletteringar på delinlämning två. Träffade lite folk. Trevligt. Inställd föreläsning. Ljust när jag begav mig hemåt. Älskar ljusets återkomst. Ingen snö härnere, till skillnad från hemma för övrigt. Tv-tittande och läsande på kvällen. 


Tisdag: Lite mer läsning. Och mera. Lite handling. Inget skolarbete. Hade behövts. Föreläsning i Härskarteknik, medbjuden av Elin. Trevligt, informativt och intressant. Promenad hem. Före det, tidsförvirring och stress. Hann ändå. Ikväll, youtubeklipp med Betnér. 


Imorgon: Grupparbete. Stress över engelska som jag inte gjort. Möjligt nattarbete. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards