Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Eve - 25 januari 2011 19:24


Känner ett stort behov av att rensa, men vet inte riktigt var jag ska börja. Alls. Så det blir inte mycket gjort. Men jag får panik av alla grejer jag har i lägenheten. Minimalism kanske inte är så hemskt ändå? Eller jo, det är det. Minimalism är hemskt. Men motsatsen är inte alltid så kul heller. 


Och jag har fortfarande inte fått något skrivit på fukt. Satsar på ett sitta en timme till senare ikväll när jag ätit och sedan i morgon kväll om det känns nödvändigt. Skönt att veta i alla fall att jag inte är den enda som har problem. 

Av Eve - 25 januari 2011 16:53


Gårdagen med fokus på handleder. Men ej i datasal, där en stor del av dagen spenderades.


Idag, skrivkramp. Fukt. Får inte ner någonting. Gick in i ett vasst elementhörn så har ett blåmärke på låret. Och ont i sidan, men vet inte varför. Yoga kanske hjälper? Kanske kan lösa skrivkrampen också.


I övrigt så flyter det på. Kanske. Stressen la sig något efter föreläsningen igår, men än är den inte helt borta. Får försöka få ordning på det där, funkar inte att gå runt och vara stressad hela tiden.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards