Alla inlägg den 24 september 2010

Av Eve - 24 september 2010 22:15


Jag tror att det är någonting med luften. Så fort jag kommer innanför dörren blir jag trött, oavsett om jag har haft sovmorgon eller inte. Skogsluft, förortsluft, luten i en röd tegelvilla. Och ett lugn infinner sig, tiden saktar in betydligt och börjar snigla sig fram i maklig takt. Men det är väl som det ska vara antar jag. Det är hemma, i alla fall för ett tag till. Tills jag får ett eget hem på riktigt, inte bara en studentlägenhet. Som trots allt bara är något tillfälligt. 

Av Eve - 24 september 2010 12:18


Egentligen hade jag tänkt åka ner till skolan nu vid ett och vara med på övningstillfället då. Men jag känner inte riktigt för det, även om jag skulle behöva det, ArchiCAD var ju en aning förvirrande sådär första gången. Men å andra sidan var ju de lärare vi hade inte särskilt bra, till skillnad från andra gruppens. Ångrar att jag bytte grupp... Fast sedan finns det ju tutorials på nätet, så det ger säkert mer tänker jag. Istället tänkte jag ta och städa. Vilket säger något om hur ovilliga jag är att gå på övningen...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards