Alla inlägg den 9 september 2010

Av Eve - 9 september 2010 21:32


Föreläsning på förmiddagen, sedan jobba lite med grupparbete, vilket gick bra, blev klara rätt så fort. Dock gjorde vi väl inte överdrivet mkt jag och B, utan vi gick och fick ut våra skissbetyg (och saker vi behövde komplettera), vilket tog sin lilla tid. Inte helt nöjd med poängen, med tanke på den tid jag la ner på det, men betyget är helt okej i slutändan och det spelar inte så stor roll vilka marginaler man har. Och den kritik jag fått känns välmotiverad. 


Eftermiddagen/kvällen sen var jag och segla med E & K, vilket var riktigt kul. Och något blött. Satt fram i fören, och först var jag torrast av alla, bara för att sedan, när båten fick lite fart, bli nedskvätt. Och då jag inte hade några regnbyxor på mig, så hade jag våta fläckar i bak på byxorna. Men det var det värt. Och många skratt blev det. Synd att det var sista gången för i år, hade varit kul att hänga på någon mer gång. Men kanske blir dans istället på tisdag.... Avslutade det hela med äppelkräm och drinkar hemma hos dem. Och nu blir det till att skriva ihop något bra stycke om min utbildning och framtida examensarbete så jag kan skicka iväg det och få svar på hur det blir till våren. Lättare att planera saker då om man vet var man ska s.a.s. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards