Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Eve - 14 juli 2010 22:18


Kryssning. Egentligen har jag kanske inte råd med det. Men nåt sätt måste man ju överleva hösten på... Och det blir nog riktigt skoj, jag och S och ett gäng till. Enda smolket i bägaren (bortsett ifrån att jag inte känner någon mer än S (vad jag vet än så länge iaf)) är väl det faktum att jag kommer omges av tre par. Par är jobbiga. Nästan lika illa som skitungar i grupp...


Så, blir nog till att gå och lägga sig snart om jag ska orka upp i morgon...

Av Eve - 14 juli 2010 21:29


Slut i benen efter idag, andra dagen på jobbet. Trots att jag mest spenderade förmiddagen med att åka bil, även om jag promenerade ner från bron. Och gick en liten promenad på eftermiddagen. Fått delegering och sådant också nu, så i morgon ska jag vara klar att gå "själv" på riktigt, för första gången. Något nervöst... Tar nog ett par dagar till innan man kommer in i det. 


Sen blir jag trött på kvällen, vid fem-sextiden är jag färdig för sängen, bara för att sedan blir pigg lagom till tio, så då är det ingen idé att gå och lägga sig före elva iaf. Gått en promenad nu på 4 km så det ska väl förhoppningsvis.


Var en luftballong ute ikväll, passerade rätt ovanför mig, ovanför grantopparna. Kul att se en på så nära håll, och underifrån också till på köpet. Det är inte varje dag man gör det. Hundarna var dock inte särskilt förtjusta i den. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards