Alla inlägg den 20 april 2010

Av Eve - 20 april 2010 16:35


Igår på föreläsningen lekte vi med sugrör och såg på en reklamfilm (tre gånger): 



Föreläsningen handlade om trä som konstruktionsmaterial. Alltid roligt med lita annorlunda pedagogiska grepp på föreläsningarna. Den föreläsningen lär jag ju komma ihåg, liksom den gången föreläsaren hoppade sönder isolering eller stod och gungade på en planka upplagd mellan två stolar. 


Idag har vi suttit under eftermiddagen och försökte greja med planering och resursutjämning. Gissat och exprimenterat alltså. Ska fortsätta med det i morgon eftermiddag är det tänkt. Inlämning på torsdag, men det känns helt okej ändå inför det, inte så farligt stressigt. 


I övrigt önskar jag mig lite motivation, har ingen lust att plugga alls på någonting. Har en massa böcker hemma som jag hemskt gärna skulle sätta mig och läsa istället. Dock lär det inte har någon god inverkan på mina betyg, så jag får försöka låta bli. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards