Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Eve - 28 mars 2010 22:01


Suttit och färglagt delar av fasadritningarna ikväll och upptäckt alla fel jag har gjort, glömt att ta bort linjer, glömt att rita ut dörrar, glömt att skriva ut text. Nu är det försent, hinner inte skriva ut det en gång till. Orkar ärligt talat inte bry mig heller, får komplettera i värsta fall. Känns som det blir komplettering, något som är så dåligt gjort som mitt borde inte få godkänt.


Dagens positiva är annars att jag plockade fram cykeln idag. Skönt, inget mer att trängas på bussen (om det inte spöregnar då förstås) eller behöva vänta på bussen, plus att det går mycket fortare än att gå. 


Måste bara lyckas hitta lugnet igen, hjärnan går fortfarande på högvarv efter de två senaste veckornas stress. Förhoppningsvis kan lite påsklov vara till hjälp...

Av Eve - 28 mars 2010 00:37


Med tanke på att jag sov tolv timmar i natt (23-11) så känns det rätt kört att gå och lägga sig nu. Dock byter vi ju till sommartid i natt så jag får en timmes mindre sömn, plus att jag har tvätttid i morgon 7-12 så det blir inte mycket sovmorgon där inte, så jag lär ju vara trött i morgon. Å andra sidan kan ju det ses som något positivt, eftersom jag dock kan somna i morgon kväll i hyfsad tid för att orka upp i tid på måndag till skolan. Känns dock lite jobbigt att jag sabbade min fina dygnsrytm jag hade kommit in i före i torsdags, upp vid 7-8, i säng vid 23-24. 


För övrigt har ju även en bokblogg sen ett tag tillbaka. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards