Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Eve - 27 mars 2010 22:41


Gårdagen passerade i ett töcken, kände mig distanserad ifrån allt p.g.a sömnbristen, vilket var rätt intressant. Hade även en hel del déjà vu-moment, som om jag hört allt förut och varit med om det och det inte hände egentligen utan bara var ett minne jag återupplevde i en dröm eller nåt sånt. Som när M:s dator hängde sig och allt hon gjort under dagen försvann. Det roliga är att jag inte ens är riktigt säker på vad jag gjort under alla de här timmarna, jag har dragit några streck i CAD, inte kan väl det ha tagit så lång tid? Uppenbarligen har det dock gjort det. 


Nu är det iaf färdigt och utskrivet, ska bara färglägga lite på ritningarna innan jag lämnar in det. Otroligt skönt att det är över och att jag lyckats ta mig igenom det på något sätt, det såg mörkt ut ett tag. 


Var inte den enda som hade suttit hela natten dock, A satt jag ju och pratade med på msn under natten som honom visste jag om, men Malin hade tydligen suttit hela natten hon också, i skolan vad jag fattade det som. Hon satt i datasalen vid tjugo över sju när jag kom dit, liksom ett par tjejer till från klassen. Så jag var långt ifrån ensam med att vara ute i sista sekunden. Och inte heller ensam med att ha misslyckats på tentan vad jag förstod det som, vilket känns rätt skönt, att veta att man inte är ensam om det. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards