Alla inlägg den 26 mars 2010

Nu

Av Eve - 26 mars 2010 06:10


Har jag varit vaken i 24 timmar, mobillarmet ringde just. Känns knepigt, känns inte som att det var igår jag gjorde tentan, utan snarare som det gått ett par dagar sedan dess. För att inte tala om att det känns som om det var en vecka sedan jag pratade med S och M när det var i förrgår bara. Nåväl, dricker te (blev det istället för kaffe), ska snart gå och borsta tänderna, sminka mig och sedan bege mig iväg till skolan och sitta i datasalen där istället. 

Av Eve - 26 mars 2010 05:30


Det börjar ljusna nu, snart dags för frukost tror jag. Skrämmande, har suttit här och Cadat mer eller mindre oavbrutet sedan halv elva igår kväll. Sju timmar, om jag räknar rätt. Vilket det är mycket möjligt att jag inte gör, hjärnan är långt ifrån på topp om vi säger så. Och nej, jag är inte riktigt klar än. Snart så. Men först äggröra och kaffe. En fjärde kopp kan ju inte skada... 

Av Eve - 26 mars 2010 03:34


  Sitter fortfarande och ritar, det tar tid det här. Satsar på att hinna så långt som möjligt till sju, så jag kan åka till skolan sen och greja lite innan M och S dyker upp, för att förhoppningsvis vara klar att skriva ut det och greja vid niotiden. Sitter och pratar med A på msn, jag är iaf inte ensam med att vara ute i sista sekunden och greja. Det ska lösa sig det här på något vis. Och det är ju faktiskt lite mer än tre timmar kvar till sju. 


Meh

Av Eve - 26 mars 2010 01:05


Blir troligen underkänd på tentan jag gjorde idag. Misslyckades helt på räknedelen, eftersom jag inte förstod en av uppgifterna (totalt 6 poäng på den). Kanske lika bra det, allt kan ju inte gå vägen hela tiden heller. Den här våren är uppenbarligen inte turen på min sida, först en underkänd CAD-uppgift (som jag fortfarande inte gjort färdig och lämnat in), nu den här och sedan kanske också projektet om jag inte lägger på ett kol snart. Som sagt, vem behöver sömn?...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards