Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Eve - 27 februari 2010 21:53


Att läsa under resterande delen av året (för att jag måste korta ner min att-läsa-lista en aning):


- Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson


- Ett ljus i mörkret - Agneta Sjödin


- Borta bäst - Sara Kadefors


- Till sista andetaget - Anne Swärd


- Agnes Grey - Anne Brontë


- Mitt himmelska kramdjur - Katarina Mazetti


- Hon går genom tavlan, ut ur bilden - Johanna Nilsson


- Det femte barnet - Doris Lessing


- Mamma sa att jag var sjuk - Julie Gregory


- Bara inte du - Katarina von Bredow


En bok i månaden, det borde ju inte vara alltför betungande. 

Av Eve - 27 februari 2010 21:42


För mars: 


- Köpstopp (med vissa undantag, såsom hårfärg, busskort och tågbiljetter. Inga onödiga saker dock och inga fler böcker, skivor eller filmer).


- Godisfritt (blivit för mycket den senaste tiden. Popcorn räknas dock inte som godis. Och inte heller glass).


För nästa vecka:


- Tv-förbud. Bara för att jag ska lära mig äta vid ett köksbord igen. Och börja tänka själv istället för att passivt bli matad med skitprogram.


- Datorförbud. Nja, mer eller mindre, max en halvtimme om dagen. Undantaget skolarbete dock.


- Läsa klart The Host, Edelcrantz förbindelser och Lär att lära.


- Virka klart duken. 

  

Av Eve - 27 februari 2010 21:34


- En bok-bokhylla. 

    

(bild från coolstuff


- Lilla My-teburk


 

(bild från sf-bokhandeln)  


- Criminal Minds Säsong 4 (släpps 5:e mars)


  

(bild från cdon

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards