Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Eve - 13 februari 2010 22:48


Suttit och läst gamla dagboksinlägg från hösten 2006, och inser att jag kommit en lång väg sedan dess. Hela året var egentligen förjävligt, min självkänsla kördes i botten, just som jag trodde jag började återhämta mig. Jag betedde mig dåligt, mest mot mig själv, men i vissa fall även mot andra. Framför allt lät jag folk komma undan med att behandla mig illa, jag lät mig själv tro att det var mig det var fel på, inte dem. Fy fan va skönt att de här människorna inte längre är en del av mitt liv, även om jag var nära att släppa in en av dem i mitt liv igen i somras. Så mycket bättre mitt liv är utan dem och utan de problem de medförde. Och jag inser att det troligen finns en anledning till varför jag är singel, varför jag föredrar att vara ensam. När jag alltid blivit bortvald, tillförmån för yngre och snyggare tjejer, är det så konstigt om jag slutat hoppas? Och om ensamhet är priset jag måste betala för att må bra, då är det fan värt det. För jag mår bättre än någonsin nu, och det ska ingen få ta ifrån mig. 

Av Eve - 13 februari 2010 22:17


För att rensa öronen efter melodifestivalen (usch vad dåliga bidrag det var idag. Manboy var bäst och den var inte ens bra). 


Av Eve - 13 februari 2010 01:43


Kan inte sova. Surprise. Not. Så går det när man sover på dan. Är dock inte bara det som är problemet, kan inte slappna av, fick panik av bara tanken på att ligga still och försöka. Hjärnan vägrar stänga av. Så jag skiter i det här, får klara mig ändå. Orkar inte ens försöka. Bättre att vara uppe ett par timmar till, så blir jag förhoppningsvis så trött att jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden. Håller iaf tummarna för det. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards