Alla inlägg den 8 september 2009

Av Eve - 8 september 2009 19:32


Tog en sjukdag idag då, även om jag inte kan påstå att jag känner mig speciellt sjuk. Halsen är mycket bättre, och jag är pigg även om näsan är igentäppt och det känns som om jag kommer börja hosta en del om nån dag. Å andra sidan så uppmanas ju folk att stanna hemma när de är sjuka för att förhindra smittspridning så, det är ju aldrig fel att vara hemma, även om det känns så. Tagit det rätt lugnt idag, bortsett från en promenad ner till biblioteket och förbi affärn. Så det är möjligt att jag smittat en massa människor även om jag undvek att gå till skolan. Fast jag tror ju bara det är en vanlig förkylning, det är ju många som får det såhär i början av terminen.


Har dåligt samvete över att jag slösat bort hela dagen på att göra oviktiga saker istället för att plugga. Tyckte jag kunde få en dag ledigt om jag nu är sjuk, men eftersom jag inte är speciellt sjuk så borde jag suttit och pluggat igen. En dag som denna längtar jag verkligen efter att börja jobba, då slipper jag iaf ha dåligt samvete över att jag inte sitter och pluggar vara ledig vaken sekund. Och på något sätt så vet jag ju att det löser sig ändå i slutändan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards