Alla inlägg den 2 september 2009

Av Eve - 2 september 2009 23:02


Kanske är det lugnet efter stormen som innefinner sig, eller också är det tvärtom, lugnet före stormen. Är på märkligt humör ikväll, men det är inte nödvändigtvis dåligt. Jag vill inte påstå att jag är lycklig, jag sorgens men på något sätt ändå nöjd. Ångesten ligger i dvala och kvar finns bara tacksamhet över att den är borta, för att jag får en bra och lugn kväll. Åker hem i morgon igen, så det blir nog ett par bra kvällar till, sällskap är alltid bra.


Funderat över lite framtidsplaner och kommit fram till att det nog blir bra. Även om det nu skulle bli så att jag får spendera mitt liv i ensamhet (som singel), utan livskamrat, som jag tror just nu, så är det ändå okej på något sätt. Det är ingen katastrof och på något vis ska nog allt annat lösa sig på nåt vis också. Jag är hoppfull ikväll, och för det lilla är jag glad. Det behövs inte mer.

Av Eve - 2 september 2009 07:20


Drömde inatt att jag var med och sprang ett 5 km lopp. Vid uppladningen (eller om det var en "vätske/matstation) träffade jag på min kusin och hennes kille, dock ej mitt kusinbarn. Åt ett par godisbitar och stoppade ett par i fickorna på min jacka, för att ha medan jag sprang alt. när jag kom i mål och var i stort behov av en snabb sockerkick. Sprang sedan med A-K som gick en del av tiden, och jag fick springa sakta. Ville lämna henne men det kändes taskigt. Vi låg nog sist dessutom.


Kommer fram till ett vattenfall där en kille hänger på en planka ovanför och är nära att ramla ner. Som tur är kommer ett par killar ockås, och vi hjälper honom upp igen, tror jag. Hur som helst är vi iaf inne i hans hus sedan, där han har ett glasfönster i golvet ovanför vattenfallet på vilket det står ett svart bord och framför det en bokhylla. Vi går runt och kikar på hans bostad och sen vaknar jag.


Tolkning? Tja, mitt undermedvetna kanske försöker säga mig att jag rör på mig för lite och äter för mycket godis, samt att någon i min närhet saktar ner mig och någon annan behöver hjälp. Eller också är det bara en massa dravel. Skulle tippa på det sista.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards