Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Eve - 5 juni 2009 12:49


Tvättade två maskiner tvätt tidigare i veckan. Nu funkar inte tvättmaskinen som den ska. Ett tecken på att jag borde hålla mig borta från tvättmaskiner kanske? Och anställa en tvättslav? Känns faktiskt inte som en så dum idé.


Har precis färgat håret, blev alldeles för mörkt, men var inställd på att det inte skulle bli som jag ville eftersom jag inte hittade den färgen som jag ville ha. Hur svårt kan det vara att göra en bra, ljus kopparröd färg? Skönt att ha det i en enhetlig färg i vilket fall, det ser så mycket fräschare ut.


För övrigt kan jag bara nämna att den försvunna vännen svarade på sms:et till sist, det spöregnar ute, och jag börjar jobba på måndag. Sju veckor i den gråa, trista byggnaden som är KSS, och där man är isolerad från omvärlden och väder inte existerar förutom under fikaraster och luncher. Då är det tur att man har bra arbetskamrater iaf.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards