Alla inlägg den 30 april 2009

Av Eve - 30 april 2009 19:55


Har tröttnat på att vara sjuk nu, inte vidare skoj alls. Får hoppas jag blir frisk snart. Blev lite sugen på att ge mig ut och springa idag när jag var ute och gick, gäller bara att hitta några bra rundor. Behöver komma igång och börja träna igen, om inte annat så tyder ju det faktum att jag är sjuk på det. Träning är bra för immunförsvaret har jag hört.


Varit i skolan en sväng idag, räknade klart uppgifterna från labben vi gjorde igår. Förvirrande, men tror vi fick ordning på det till slut. Labben var för övrigt den kortaste jag gjort, den tog en halvtimme. Ca 20 personer stod och stirrade på dels en dataskärm, dels en gubbe som förklarade vad som hände och dels på en stålpinne som gick mitt itu med ett pang. Det där panget var oväntat, båda jag och B blev lätt chokade, tycker ju de kunde ha förvarnat oss.


Blir till att plugga i helgen annars. Det behövs, har tre inlämingsuppgifter som ska vara klara till måndag, en detaljritning, en rapport och en räkneuppgift. Inte vidare skoj nånstans. Men det får väl gå nånstans, har ju inte precis något bättre för mig, behöver ändå ta det lugnt så jag frisknar till någongång.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards