Alla inlägg den 12 april 2009

Av Eve - 12 april 2009 17:48


Ingen höjdardag igår, brorsan blev magsjuk natten mellan lördag/fredag och det verkade smitta av sig på mig så det blev ingen fika med S :(. Låg och sov halva dagen istället, av och till mellan två och halv sju, sen upp för att trycka i mig ett par mackor och sen i säng igen. Vet inte riktigt vad det var, mådde bara illa och var trött, men mycket mer blev det inte av det. Och idag mår jag mycket bättre. Kanske bara behövde sova ut?


Suttit och spelat Sims annars idag, inte precis världens bästa idé när jag borde sitta och rita rent skissen samt skriva klart inlämningsuppgiften. Men jag ju tid på mig i morgon också tänker jag, och skjuter upp det. Får ju passa på och spela när man är hemma menar jag :)


Blir fullt upp i veckan igen (som vanligt), inlämningsuppgifter hit och dit, tal som borde räknas och instuderingsfrågor som borde göras. En bok som måste läsas och en läslogg som behöver skrivas. Och nångonstans så vet jag ju hur det brukar gå... Har ju helgen på mig att skjuta upp allt till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards