Alla inlägg den 9 april 2009

Av Eve - 9 april 2009 11:30


Rapporten är färdigskriven och inlämnad. Var klart med den halv tolv idag och hade fått ihop mina 2 000 ord. T.o.m med 100 ords marginal. Läste igenom den en sväng, men inte särskilt noggrant eftersom det bara kändes som något jag kunde skrivit som 10-åring (samma låga nivå på språket och utan någon röd tråd i det hela). Förhopningsvis var det bara som det kändes. Var även iväg en sväng till skolan i morse och skannade in mina mekanikberäkningar och lämnade in dem. Riktigt stolt över att jag lyckades med det, oteknisk som jag är (okej, så det kanske inte är så svårt att hantera en scanner, göra om bilderna till pdf-er och sätta ihop dem till ett dokument men ändå. Det funkade, alltså hurra!). Och jag blev godkänd på extrakursen (visserligen inget VG utan bara G men ändå) utan kompletteringar.


Nu blir det några dagar ledigt, nån form av påsklov, då det blir en tur hem igen. Visserligen inbegriper ledigheten ett stort behov av att rita slänter (och gissa sig till hur man gör eftersom herr A vägrade berätta det för oss), läsa en bok, göra några mekanikberäkningar och skriva ett inlägg till Kognitionskursen (extrakurs nummer 2) om skillnader mellan män och kvinnor (skillnader i hjärnan). Men det ska nog lösa sig. En fika med nån kompis ska väl också kunna gå att få in nånstans i schemat...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards