Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Eve - 31 mars 2009 16:21


Riktigt varmt idag, även om det blåser en del. Cyklade till skolan i morse, första gången jag tog ut cykeln sen i november, har stått i cykelförrådet ett par månader. Vilket innebar att den stod inknökad in i hörnet, med ett antal cyklar lutade mot sig. Lite knepigt att pussla ut den kan jag säga. Sen var det väl inte jättebra med luft i däcken, men det gick ändå. Jobbigt var det dock, vad jag hade till benmuskler i höstas verkar ha försvunnit helt över vintern. Men jag överlevde, även om jag var nära att krocka med en and. Idiotiska fåglar som inte flyttar sig från cykelbanan i tid, utan i sista stund flyger upp mitt framför ansiktet på en. Hade varit rätt åt den om den blivit överkörd.


Var inne på biblioteket en sväng efter skolan, skulle ha tag i en bok som jag tyckte borde finnas inne. Det fanns den inte, så jag kom ut med tre andra böcker istället. Så kan det gå.


Resten av dagen har spenderats med att plugga. En del har jag väl fått gjort, men mycket har jag skjutit upp till helgen. Blir nog bra det ändå.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards